Grote veranderingen aangekondigd bij SPASH

Padel Nieuws

Products You May Like

We hebben onlangs melding gemaakt van grote veranderingen die op komst zijn bij SPASH, waaronder een naamswijziging: NGTV wordt SPASH! We zijn ook begonnen met het bespreken van de verschillende onderwerpen waar het bedrijf de komende maanden aan wil werken, waaronder de versnelling van het sponsoringsmodel!

Om te kunnen sponsoren, heb je materialen nodig om te sponsoren. Na 7 jaar van voortdurende verbetering van de game-ervaring om het stadium van “1 klik en het werkt” te bereiken, constateert SPASH het gebruiksniveau van haar technologieën als een succes op het gebied van gebruikerservaring. Dat is allemaal goed en wel, maar wat is het nut?

Het is mechanisch! 5 uur gebruik per dag per segment, dat zijn 10 20-seconden opnames per week die op sociale netwerken worden geplaatst met de logo’s van onze klanten en binnenkort ook die van hun sponsors en de onze! De merken, sponsors van SPASH, profiteren van een CPM (kosten per 1000) die een van de laagste is op de markt dankzij de overvloed aan content die wordt gedeeld op sociale netwerken. En wat verandert dat? Dat verandert alles! SPASH wordt winstgevend voor onze klanten vanaf de eerste dag in 40% van de gevallen en dit blijft toenemen naarmate het aandeel sponsoring massief wordt!

Meer zichtbaarheid voor merken

Merken vinden het steeds moeilijker om zich op een onderscheidende manier zichtbaar te maken! Locaties lijken allemaal hetzelfde, en het is tijd voor hen om nieuwe, impactvolle zichtbaarheidskanalen te vinden. Dit is het gebied waar SPASH al 100% mee bezig is geweest gedurende twee jaar, en het is met deze logica dat ze een absoluut uniek aanbod hebben gecreëerd! Dankzij hun AI kunnen ze sponsorslogo’s vloeiend integreren in partnerafbeeldingen of -video’s, zonder de spelervaring te verstoren.

SPASH-klanten hebben nu toegang, via hun beheersruimte, tot deze integratiediensten voor sponsors los van verschillende sponsoraanbiedingen, en kunnen deze de komende 3 maanden gratis gebruiken, zowel op hun interfaces als tijdens hun verschillende live trainingsessies. Een nieuwigheid die al een enthousiast welkom heeft gehad van de clubs, die dit zien als een manier om nog meer zichtbaarheid aan hun sponsors te bieden en zo hun winstgevendheid te vergroten!

SPASH TV

Maar dat is nog niet alles! De SPASH-teams zijn ook bezig met het testen van een nieuw product: SPASH TV. Op papier een eenvoudige tv die wordt geplaatst op doorgangsplaatsen, maar in werkelijkheid een extra mogelijkheid voor hun klanten om hun bedrijf te beheren (weergave van het schema, promotie van evenementen, etc.) terwijl ze extra zichtbaarheidskanalen bieden aan hun sponsors!

Zoals u begrepen zult hebben, is het doel van SPASH om merken een unieke kans te bieden om te communiceren met een gericht publiek, terwijl er een positieve impact is op de lokale economie. Gebruikmakend van criteria zoals leeftijd, geografisch gebied of zelfs de beoefende sport. Ten tweede zal het bedrijf, net als bij de samenwerking met Betway, de zichtbaarheidskanalen van haar klanten (online, ter plaatse, etc.) gebruiken in ruil voor een verdeling van de inkomsten, voldoende om hen nog meer te helpen in hun activiteit.

SPASH is ervan overtuigd dat dit nieuwe economische model aanzienlijke toegevoegde waarde zal bieden aan haar technologieën, de sportervaring zal versterken, wederzijds voordelige partnerschappen zal bevorderen en een positieve impact zal hebben op de lokale economie. Genoeg om haar positie als referentie in sportvideotechnologieën verder te versterken. Bent u een merk en wilt u meer weten? Neem gerust contact met hen op!
E-mail: pierre.peguet@ngtvexperience.com
Tel: 06-42-08-46-13

En intussen, als u geen enkel nieuws van het bedrijf wilt missen, aarzel dan niet om de website en hun verschillende pagina’s te bezoeken: Facebook, Instagram & Linkedin.

Products You May Like